חנות אורטופדיה בבני ברק

לייעוץ והזמנות התקשרו או מלאו פרטים

חנות אורתופדיה בבני ברק

 

אחת מהמחלות הידועות בעולם המודרני הינה פריצת דיסק, או כאבים בחוליות הצוואר. הבעיה נוצרה בשל עבודות משרדיות של שעות רבות מול המחשב, כאשר אין אנו שמים לב לישיבה נכונה. ברגע שזה קורה לכם, יש למצוא נעליים אורתופדיות שיקלו על הלחץ בגב התחתון. אם אתם גרים באזור המרכז, כדאי כי תמצאו חנות וותיקה כמו חנות אורתופדיה בבני ברק אשר תוכל להציע לכם נעליים אורתופדיות, מדרסים מיוחדים על פי התאמה אישית וכן, חגורות גב שתומכות למניעה של לחץ על החוליות.

 

גם פלטפוס הינה סוג של דפורמציה ברגל ואנשים שסובלים מבעיה זו אינם חשים ביציבות. מדרסים מתאימים יוכלו לתמוך בקשת האורכית של כף הרגל שנראית שטוחה בגלל הפלטפוס. בייצור של מדרסים יש מורך בידע בתחומים כגון אנטומיה ומכאניקה של גוף האדם. במסגרת ייצור המדרסים, נעשים חישובים שונים בכדי להקנות ספיגת זעזועים, אשר תפזר את הלחצים בעקב.

 

אביזרים שונים לאנשים שסובלים ממחלות שפוגעות בהם בתחום האורתופדי

 

ישנם אנשים שחולים במחלות אורתופדיות שונות ואינם יכולים לתפקד ללא רכישה של מוצרים אורתופדיים שנרכשים אצל חנות אורתופדיה בבני ברק או בכל עיר אחרת בארץ.  גם אנשים שונים שהמקצוע שלהם שוחק, כגון אנשי הובלה, אנשים שעובדים שעות רבות בעמידה, כל אלה יהיו זקוקים לאביזרים אורתופדיים שימנעו מהם שחיקה של חוליות או של השלד בכלל.

 

גם חולי סכרת שזקוקים למשל למדרסים, אסור להם לדרוך על חומרים סינטטיים, פלסטיים או כאלה שהם דמויי עור, היות והם אינם סופגים זיעה ויוצרים חום בכף הרגל ולכן, יש ליצור עבורם  פתרונות סופגי זיעה בייצור המדרסים שעשויים מחומרים טבעיים בלבד. כל המידע הזה, הינו מקצועי וכן הידע של צוות שמשרת את האנשים הזקוקים לאביזרים שונים המסייעים להם בתפקוד היום יומי ניתן יהיה לרכוש במכונים או חנות אורתופדיה בבני ברק או בכל אזור אחר בארץ.

 

ש.ש אורתופדיה- חנו האורתופדיה המובילה בבני ברק

 

אם אתם זקוקים לאביזרים אורתופדיים, כדאי כי תיגשו לחנות המוכרת ציוד ומכשור מקצועי שמנוהלת ע"י צוות של מומחים בתחום הציוד האורתופדי. חנות אורתופדיה בבני ברק, תסייע לכם למצוא את האביזרים להם אתם זקוקים, אם להחלמה מניתוח מפרקים, נקע, פלטפוס שיש לטפל בו באמצעות מדרסים ביו מכאניים, אביזרי עזר לקשישים ועוד.  ש.ש אורתופדיה הינה אחת מהחנויות המוכרות באזור המרכז לאביזרי אורתופדיה והיא קיימת כבר שנים בשוק. החנות  מוכרת בקופות החולים כך שההשתתפות העצמית שלכם תהיה סבירה. חנות זו מחזיקה בצוות מומחים  בהנהלתה של שרה שכטר, אשר החלה לעסוק בתחום לפני 18 שנה, לאחר שהחליטה על הסבת המקצוע, עקב בעיות אורתופדיות שמהן היא סבלה.

 

שרה שכטר, בעלת ש.ש אורתופדיה, מביאה עמה את הידע והניסיון העשיר של שנים רבות בתחום המוצרים האורתופדיים ומתן פתרונות הולמים, יחס, ייעוץ ואוזן קשבת,, כך שהיא חשה כי עבודתה היא שליחות.  אנשי הצוות של ש.ש. אורתופדיה בבני ברק, ישמחו לשרת ולייעץ לכם בכל הקשור לאביזרים ועזרים אורתופדיים שונים, באמצעות הידע, הניסיון והמכשור המשוכלל שמחזיק מכון  ש.ש. אורתופדיה.